Hlađenje motora Trateo Ltd.

Uloga rashladnog sustava je održavanje optimalne temperature motora. Hladni motor ne radi u potpunosti, možemo ga promatrati posebno zimi s motorima s kompresijskim paljenjem. Prava temperatura motora značajno utječe na stanje mješavine goriva i zraka i njegovo izgaranje. Niža Radna temperatura ometati proces izgaranja i rezultira višim emisija ugljikovodika i ugljikovi oksidi. Optimalna temperatura za rashladnu tekućinu iznosi 85-90 stupnjeva Celzijusa, mjerena na izlazu motora.
Najvažniji dio rashladnog sustava je radijator koji je dizajniran za ispuštanje topline iz tekućine motora. Protok rashladnog sredstva moguć je zahvaljujući pumpici za vodu koja se nalazi na motoru, koji rotor ulazi u motor, gdje počinje tekući ciklus. Tekućina izbacuje iz motora usmjeren direktno na radijator. Tekućina u njemu gubi toplinu kroz žurbu zraka koja pada u nju. Ako se vanjski zrak ne ohladi odbora za optimalnu temperaturu tekućine, kondenzator ventilatora pomaže, obično električni, aktivira kada temperatura tekućine dosegne točku ključanja. Ohlađenu tekućinu se vratio u krug, to ide na motor i nakon toga početi još jedan ciklus.